رستوران های مشهد
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران قصر آینه مشهد

رستوران قصر آینه مشهد با ظرفيت 80 نفر جهت سرو صبحانه، نهار و شام با بهترين کيفيت غذا به صورت منو انتخابي، همراه با انواع سالاد و نوشيدني آماده پذيرايي از ميهمانانهتل مشهد تابستان 98 و مسافران عزيز تور مشهد مي باشد.

 

رستوران قصر آینه مشهد

 

رستوران قصر آینه مشهد


رستوران معین درباری مشهد

معرفی رستوران : رستوران معین درباری مشهد بی شک یکی از بهترین رستوران های این شهر است که در حدود بیش از یک قرن از فعالیت آن در این شهر می گذرد. در سال 1280 شمسی حاج اصغر معین درباری اولین رستوران معین درباری را افتتاح نمود. پس از گذشت 117 سال هم اکنون مدیریت رستوران بر عهده حاج علیرضا معین درباری ، چهارمین نسل این خاندان است. از درب رستوران معین درباری که وارد می شوید باید از چند پله پایین بروید. بعد در مقابل شما سالن بسیار زیبای آیینه کاری شده نمابان خواهد شد که سالن اصلی و مجلل رستوران است. در اکثر ساعات روز رستوران را شلوغ و پر رفت و آمد می بینید اما این شلوغی باعث اختلال در کار کارکنان و یا تاخیر در سرویس دهی رستوران نمی شود و همه چیز با نظم و برنامه پیش می رود. 

رستوران معین درباری مشهد

منو رستوران : در منوی این رستوران غذاهایی مانند کباب برگ ممتاز، باقلا پلو با گوشت، کباب برگ مخصوص، کباب بختیاری، لقمه زعفرانی، جوجه با استخوان، چلو جوجه کباب، اکبر جوجه با رب انار، کوبیده مخصوص و سبزی پلو با ماهی وجود دارد که هرکدام از این غذاها به شیوه ی خاص سرآشپزان معین درباری طبخ می شوند. برای مخلفات غذا نیز میز اردور بزرگی وجود دارد تا به انتخاب خودتان سالاد و پیش غذا را از رویهتل مشهد تیر 98 میز بردارید.

پیشنهاد ما : رستوران معین درباری از دیرباز یکی از رستوران های مورد علاقه مسافران تور مشهد بوده است. مخصوصا چلو ماهیچه و شیشلیک این رستوران طعمی فوق العاده و فراموش نشدنی دارند.

رستوران معین درباری مشهد

ساعت کاری رستوران : از 11 تا 16 برای ناهار و از 20 تا 23 برای شام

موقعیت مکانی رستوران : مشهد، پاسداران، بین پاسداران 2 و 4، مقابل هتل باختر


رستوران پدیده شاندیز مشهد

معرفی:یکی از معروف ترین رستوران هایی که در شهر مشهد قرار دارد و مورد استقبال همگان قرار گرفته، رستوران پدیده شاندیز مشهد نام دارد. رستوران پدیده شاندیز مشهد در منطقه کوهستانی و سرسبز پدیده شاندیز واقع شده است.رستوران پدیده شاندیز مشهد علاوه بر فضای داخلی شیک و باشکوه، باغی را به محیط سرباز اختصاص داده تا آن  دسته از گردشگران تور مشهد که تمایل دارند در فضای آزاد غذای خود را میل کنند، بتوانند از صرف کردن آن لذت ببرند. این فضا دارای تعدادی آلاچیق بزرگ و خانوادگی می باشد  که مشتریان می توانند در آن ها غذای خود را میل کنند و از تماشای مناظر اطراف و برکه ی بسیار زیبای آن مسحور شوند.رستوران پدیده شاندیز جزء رستوران پرطرفدار این شهر  زیارتی در بین مسافران و زائران تور مشهد شده است.تمام غذا ها با بهترین و با کیفیت ترین مواد غذایی آماده و سرو میشوند.کارکنان رستوران نیز خوش برخورد هستند و از  مسافران عزیز تور مشهد پذیرایی میکنند.

رستوران پدیده شاندیز مشهد

منو رستوران:رستوران پدیده شاندیز دارای منو غذایی از انواع چلو کباب، انواع خوراک، انواع غذای ایرانی، انواع سالاد و پیش غذا، دسر، انواع نوشیدنی و از همه مهم تر  شیشلیک که از پرطرفدار ترین غذای این رستوران میباشد و مسافران تور مشهد میتوانند از روی غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:این رستوران از ساعت 12 الی 16:30 و 20:30 الی 23:30 آماده پذیرایی از تمام مسافران و گردشگران تور مشهد میباشد.

رستوران پدیده شاندیز مشهد

موقعیت مکانی:مشهد - شاندیز-رستوران پدیده شاندیز

پیشنهاد ما:مسافرانی که به این شهر سفر میکنند برای سفر غذا حتما به این رستوران رفته و از بهترین غذا های آن سفارش دهید.

 


رستوران تشریفات مشهد

معرفی:رستوران تشریفات از رستوران های خوب مشهد میباشد که در مناطق ییلاقی مشهد قرار گرفته است.این رستوران برای برگزاری مراسماتی چون تولد و ازدواج بسیار مناسب میباشد.این رستوران دارای فضای بسیار شیک میباشد که مورد توجه تمام زائران و گردشگران تور مشهد قرار گرفته است.آلاچیق های با طراحی منحصر به فرد، محیط گرم و صمیمی باعث شده است تا گردشگران عزیز این رستوران برای صرف غذا انتخاب کنند.پرسنل های رستوران با روی خوش از مسافران تور مشهد پذیرایی میکند.همچنین در این رستوران با سرو آبمیوه در بدو ورود و سرو چای که از سوی مدیریت اهدا می گردد پذیرایی می شود.از ویژگی های دیگر رستوران وجود پارکینگ با ظرفیت ۱۵۰۰ ماشین می باشد.لمکده و کافی شاپ و سالن های بسیار زیبای این رستوران به یادماندنی است. تخت های رستوران در فضای شیشه ای با تور کیش پذیرایی ژاپنی و تخت های در فضای باز میان درختان زیبا و سرسبز، همچنین آبشارها و مناظر چشم نواز و دل انگیز روحتان را نوازش می دهد.

رستوران تشریفات مشهد

منو رستوران:رستوران تشریفات دارای منو غذایی از انواع غذا های ایرانی و بین المللی، شیشلیک که از غذا های زبانزد رستوران میباشد، جوجه، لقمه، برگ، غذا های دریایی همچون میگو و... میباشد تا مسافران و زائران تور مشهد بتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری؛رستوران تشریفات از ساعت 12 ظهر الی 12 شب آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران عزیز تور مشهد میباشند.

رستوران تشریفات مشهد

موقعیت مکانی:مشهد ،طرقبه ،۵۰۰ متر مانده به جاغرق ،سمت چپ ،مجموعه پذیرایی تشریفات

پیشنهاد ما:رستوران تشریفات با فضای زیبایی که دارد هر روزه آماده خدمت رسانی از مسافرین عزیز میباشند.

رستوران تشریفات مشهد

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: رستوران های ارزان مشهد,بهترین رستوران های مشهد,رستوران های مناسب مشهد,رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: